• Rökerigatan 4
  • 121 62 Johanneshov
  • Telefon 08-788 03 60
  • info@restaurangakademien.se
  • Hitta hit

SERVICEUTBILDNING

MED GÄSTEN I FOKUS

Det har aldrig varit så viktigt med service som det är idag. Konkurrensen är stenhård och gästerna är kunniga vilket ställer höga krav på personalen. Ett lyckat restaurangbesök är inte bara god mat och dryck – det som gör en återkommande gäst är framförallt bra service!

Restaurangakademiens Serviceutbildning ger ert team verktyg att säkerställa och höja servicenivån samt kunskap i hur du med bra service kan skapa merförsäljning och ännu nöjdare gäster. Kursen innefattar övningar inom gästkommunikation, samt teoretisk och praktisk genomgång av viktiga matsalsmoment. Allt detta för att du som jobbar i matsalen ska kunna ge ett så proffsigt och säkert intryck som möjligt. 

Exempel på upplägg

FÖRSLAG PÅ FÖRELÄSARE: Ulrika Karlsson, Lennart R. Svensson och Magnus Svensson

Är ni en grupp på minst tio personer och önskar en serviceutbildning anpassad för er grupp?
Kontakta tina.trigg@restaurangakademien.se för skräddarsydd offert.

Kontakta oss